OPERATIVOS CONTINUARÁN EN TODO EL DISTRITO DE MALA EN ESTA SEMANA

Comisaría del distrito de Mala, Ejército del Perú y personal de Serenazgo, continuará con el trabajo para dar cumplimiento a lo dispuesto por el Gobierno Central, en cumplir con el aislamiento social obligatorio.

Reporte de la Dirección Regional de Salud, indica el aumento de más casos en la provincia de Cañete.

2 comentarios

1. Thank you for sharing excellent informations. Your website is so cool. I am impressed by the details that you¦ve on this web site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this website page, will come back for more articles. You, my friend, ROCK! I found simply the info I already searched all over the place and simply couldn’t come across. What a great web-site.

2. I’ve recently started a website, the information you provide on this web site has helped me greatly. Thanks for all of your time & work. “Show me the man who keeps his house in hand, He’s fit for public authority.” by Sophocles.